$8.Компютерна графіка. Векторний графічний редактор

Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (6 год)

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі.  Растрові зображення, їх властивості. Формати файлів растрових зображень

Векторні зображення, їх властивості. Формати файлів векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки

Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

Засоби векторного графічного редактора

Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів

Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

Групування і вирівнювання об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів  у шарах

Практична робота 10. Створення простих векторних зображень

Практична робота 11. Створення складених векторних зображень

Учень

пояснює зміст понять:

·                   комп’ютерна графіка;

·                   растрове зображення;

·                   векторне зображення;

·                   колірна модель;

описує:

·    принципи кодування символів, графічних і звукових даних;

·    принципи кодування кольору в колірних моделях RGB, CMYK, HSB;

·                   призначення векторного графічного редактора;

·                   формати файлів векторної та растрової графіки;

·                   особливості побудови векторних зображень;

·                   способи  створення зображень із графічних примітивів;

порівнює:

·                   властивості векторних і растрових зображень;

·                   колірні моделі;

уміє:

·                   створювати й редагувати векторні зображення;

·                   створювати об’єкти, що складаються з базових графічних примітивів;

·                   обертати, відображати й масштабувати об’єкти;

·                   зафарбовувати об’єкти, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки;

·                   додавати до графічних зображень текст та форматувати його;

·                   групувати і вирівнювати об’єкти;

·                   використовувати шари для створення зображень;

використовує:

·                   інструменти малювання, призначені для креслення ліній, стрілок, основних геометричних фігур;

·                   лінійки, сітку