Комп’ютерне моделювання (6 год)
Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні та інші моделі. Поняття комп’ютерного експерименту
Основні етапи комп’ютерного моделювання: постановка задачі та її аналіз, побудова інформаційної моделі, розробка методу й алгоритму дослідження моделі, розробка комп’ютерної моделі, проведення комп’ютерного експерименту
Карти знань. Редактори карт знань
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей (фізика, математика, хімія, біологія тощо) в різних програмних середовищах
Практична робота 5. Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей (фізика, математика, хімія, біологія тощо) в одному з вивчених програмних середовищ
Учень
пояснює зміст понять:
· комп’ютерна модель;
· комп’ютерний експеримент;
пояснює:
· поняття карти знань;
описує:
· види комп’ютерних моделей;
· основні етапи комп’ютерного моделювання;
уміє:
· конкретизувати й уточнювати задачі моделювання;
· встановлювати та описувати взаємозалежності між параметрами моделі;
· добирати або розробляти метод одержання потрібних результатів;
· за вибраним методом складати детальний план розв’язування задачі, розробляти алгоритм одержання результатів;
· добирати засоби реалізації моделі на комп’ютері;
· створювати моделі в різних програмних середовищах;
· будувати карти знань в редакторі карт знань
· проводити комп’ютерний експеримент на базі створеної моделі