$5.Основи подвійно- та обєктно-орієнтованого програмування

Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (8 год.)

Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття мови програмування. Складові мови програмування

Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання.

Запис програми засобами середовища програмування

Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень.

Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування

Елементи керування «напис» та «кнопка». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.

Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами.

Учень

пояснює зміст понять:

·        програмного проекту;

·        об’єкта у програмуванні;

·        властивостей і методів об’єкту

·        події й обробника події;

·        елемента керування;

пояснює:

·        методику створення, збереження, компіляції та виконання розробки;

·        призначення основних файлів, з яких складається проект, та спосіб їх взаємодії під час створення й виконання програми;

описує:

·        інтерфейс середовища програмування;

·        поняття програмного проекту;

·        поняття форми й елементу керування;

·        об’єкту, його властивостей та методів

·        поняття події й обробника події;

·        метод редагування коду обробника події;

·        метод програмування відображення повідомлень у вікнах повідомлень;

уміє:

·        відкривати середовище програмування;

·        створювати новий проект, відкривати, зберігати й закривати проект;

·        компілювати й виконувати об’єктно-орієнтовану програму;

·        настроювати параметри проекту та інтерфейсу середовища розробки;

·        відкривати й закривати вікна та панелі інструментів, що є у середовищі розробки програм;

·        настроювати параметри форми;

·        додавати до форми елементи керування та введення даних, переміщувати їх та змінювати їхній розмір;

·        відкривати вікно обробника події, пов’язаної з елементом керування;

·        редагувати код обробника події натискання кнопки;

·        виводити текстові повідомлення у вікнах повідомлень;

·        визначати текст і властивості кнопки на формі;

·        програмно визначати вміст написів на формі.

·        зчитувати дані різних типів,  за допомогою елементів введення даних з метою їх подальшої обробки