Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (8 год.)
Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття мови програмування. Складові мови програмування
Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання.
Запис програми засобами середовища програмування
Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень.
Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування
Елементи керування «напис» та «кнопка». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.
Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами.
Учень
пояснює зміст понять:
· програмного проекту;
· об’єкта у програмуванні;
· властивостей і методів об’єкту
· події й обробника події;
· елемента керування;
пояснює:
· методику створення, збереження, компіляції та виконання розробки;
· призначення основних файлів, з яких складається проект, та спосіб їх взаємодії під час створення й виконання програми;
описує:
· інтерфейс середовища програмування;
· поняття програмного проекту;
· поняття форми й елементу керування;
· об’єкту, його властивостей та методів
· поняття події й обробника події;
· метод редагування коду обробника події;
· метод програмування відображення повідомлень у вікнах повідомлень;
уміє:
· відкривати середовище програмування;
· створювати новий проект, відкривати, зберігати й закривати проект;
· компілювати й виконувати об’єктно-орієнтовану програму;
· настроювати параметри проекту та інтерфейсу середовища розробки;
· відкривати й закривати вікна та панелі інструментів, що є у середовищі розробки програм;
· настроювати параметри форми;
· додавати до форми елементи керування та введення даних, переміщувати їх та змінювати їхній розмір;
· відкривати вікно обробника події, пов’язаної з елементом керування;
· редагувати код обробника події натискання кнопки;
· виводити текстові повідомлення у вікнах повідомлень;
· визначати текст і властивості кнопки на формі;
· програмно визначати вміст написів на формі.
· зчитувати дані різних типів, за допомогою елементів введення даних з метою їх подальшої обробки