$3.Опрацювання текстових даних

Опрацювання текстових даних (6 год)

Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування списків, таблиць, колонок, символів, формул в текстовому документі. Недруковані знаки.

Створення, редагування та форматування графічних  об’єктів в текстовому документі.

Стильове оформлення абзаців

Шаблони документів

Розділи. Структура документа. Колонтитули

Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа

Робота з кількома документами

Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів

Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків\

Учень

знає:

·                   формати файлів текстових документів;

описує поняття:

·                   шаблон текстового документа;

·                   структура документа;

пояснює:

·                   стильове оформлення документів різних типів та їх об’єктів;

·                   призначення колонтитулу;

·                   призначення покажчика;

·                   послідовність створення, редагування та форматування списків, таблиць, колонок, символів, формул, графічних об’єктів у текстовому документі

класифікує:

·                   списки;

вміє створювати в текстовому документі:

·                   нумеровані й марковані списки;

·                   таблиці;

·                   колонки;

·                   колонтитули та налаштовувати параметри сторінок;

·                   зміст документа в автоматичному режимі;

·                   покажчики;

·                   символи;

·                   формули;

·                   графічні об’єкти

використовує:

·                   стилі символів та абзаців для форматування тексту;

·                   шаблони документів;

·                   інструменти для креслення й налаштовування  властивостей таблиць у текстовому документі;

·                   посилання в текстовому документі;

·                   структуру документа для перегляду його змісту та навігації в ньому